Pretplatite se na Newslettere

Logo
O BIOfan-uUslovi KupovinePolitika Privatnosti
Lokacije i kontaktBlogPostani partner
FacebookInstagramTikTok

Pravne Informacije

Puni naziv pravnog subjekta:

FAN-Commerce d.o.o.

Djelatnost i šifra djelatnosti:

47.91 - Trgovina na malo preko pošte i interneta

Matični broj:

4218195490023

Poreski broj:

219195490007

©2025 BIOfan. Sva prava zadržana.

Mastercard secureVisa
Bank logo
VisaMaestroMonri Secure
VISAAmerican Express
Logo
  • Web Shop
  • Akcije
  • Outlet
  • Blog
  • Kontakt
Search
Logo
User

Uslovi kupovine

REGISTRACIJA

Za uspješno kreiranje narudžbe registracija nije obavezna. Potrebno je samo u prvom koraku checkout procesa ostaviti važeću e-mail adresu (ona kojoj imate omogućen pristup) kako bi Vam nakon unosa podataka, potrebnih za obavljanje dostave, bilo moguće poslati potvrdu narudžbe. Registracijom ostvarujete sljedeće pogodnosti:

  • pregled svih kreiranih narudžbi (od trenutka registracije)
  • automatsko popunjavanje podataka za dostavu prilikom svake sljedeće narudžbe Da biste se registrirali na Internet trgovinu www.biofan.ba, morate imati najmanje 18 godina. Za registraciju je potrebno samo jednom unijeti važeću e-mail adresu, osobne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, mjesto, broj telefona) te lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu. Nakon unosa traženih podataka, registraciju je potrebno potvrditi klikom na polje "Registracija". Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sistemu, a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici "Prijavite se". U slučaju da ste zaboravili lozinku, na istoj stranici trebate kliknuti na "Zaboravili ste lozinku?". Potom dolazite do stranice na kojoj možete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali na Internet trgovini, a na koju vam onda sistem automatski šalje link pomoću kojeg ćete resetirati lozinku i dobiti novu. Lozinku možete sami mijenjati u postavkama korisničkog računa. Kupac snosi odgovornost za tačnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije te je ovlašten izabrati mogućnost da ga Prodavač informiše o novim proizvodima, proizvodima na akciji i slično (newsletter). Kupac se u bilo kojem trenutku može odjaviti sa newsletter liste. Nakon uspješno obavljene registracije (pravilno popunjeni svi traženi podaci) na e-mail Kupca biti će dostavljena obavijest o uspješnoj registraciji. Ukoliko dođe do bilo kakve promjene podataka koje ste unijeli prilikom registracije, molimo Vas da što prije ažurirate Vaš korisnički račun.

NARUČIVANJE

Proizvodi koje je moguće kupiti oglašeni su na „www.biofan.ba", a uz svaki proizvod navedeni su podaci o specifikaciji proizvoda te cijena. Cijena i uslovi dostave navedeni su pod "Dostava i plaćanje”. Odabrani proizvod naručuje se pritiskom na gumb „Dodaj u košaricu“ gdje se spremaju svi željeni proizvodi do trenutka završetka kupnje. U „košarici" se nalaze svi proizvodi koje je Kupac odabrao za kupnju zajedno sa cijenom proizvoda i cijenom dostave te ukupnom cijenom (uključen PDV). U svakom trenutku dok Kupac ne dovrši kupnju može pregledati sadržaj proizvoda koji se nalaze u „košarici“. Ukoliko Kupac želi nastaviti s kupnjom, odabire link „Dovrši kupovinu", a sistem ga dalje automatski vodi do stranice „Narudžba" na kojoj je potrebno potvrditi podatke koje je kupac dao prilikom registracije, adresu dostave, potvrditi ili eventualno izmijeniti dostavu računa i odabir načina plaćanja (plaćanje pouzećem ili plaćanje kreditnom karticom). Po izvršenju naprijed navedenih koraka Internet trgovine i odabirom „Kreiraj narudžbu" na stranici „Narudžba", sistem automatski vodi Kupca na stranicu „Potvrda narudžbe", a na kojoj se nalaze podaci o broju narudžbe, plaćanju kao i obavijest o slanju potvrdnog maila koji sadrži ponudu prodaje odabranih proizvoda te obavijest o e-mail adresi i broju telefona putem kojih Kupac može dobiti sve potrebne informacije. Ako je kupac odabrao kartično plaćanje klik na „Kreiraj narudžbu" vodi ga na unos podataka vezanih za plaćanje karticom. Više o tome potražite na linku „Dostava i plaćanje“. Prilikom ispunjavanja podataka za dostavu proizvoda i računa Kupac je dužan dati tačne, važeće i potpune lične podatke. Nakon kreiranja narudžbe Kupac će dobiti potvrdu na e-mail. Prodavač se obavezuje isporučiti sve naručene proizvode koje u trenutku isporuke ima na zalihama. Ukoliko Prodavač nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, kontaktirat će Kupca e-mailom i/ili telefonski radi dogovora o daljem postupanju (ponuda zamjenskog proizvoda, otkazivanje naručenog proizvoda, povrat uplaćenog iznosa, isporuka proizvoda kad bude nabavljen). Prodavač, osim navedene obaveze, ne odgovara Kupcu u opisanom slučaju po bilo kojoj osnovi. Svi ostali naručeni proizvodi bit će isporučeni. Sve narudžbe zaprimljene do 12h obrađuju se isti dan.

DOSTAVA

Dostavu vršimo putem kurirske službe ili vlastitim vozilima. Dostava je moguća isključivo na područje Bosne i Hercegovine. Proizvodi plaćeni skladno dostavljenoj ponudi bi će isporučeni u roku 1-3 radna dana. Cijena dostave:

  • Za narudžbe do 80,00 KM cijena dostave iznosi 12,00 KM bez obzira na težinu paketa.
  • Za narudžbe iznad 80,00 KM dostava je besplatna. Naručeni proizvodi biti će složeni na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja naručenih proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Prilikom dostave, uz dostavljene proizvode, Kupac dobiva račun, te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati, a koju dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke smatra se da je Kupac pregledom pošiljke uočio da su preuzeti proizvodi bez oštećenja te da kvantitativno i kvalitativno odgovaraju proizvodima s računa. Provjera ispravnosti narudžbe ovisi o Kupcu, a naknadne reklamacije se ne uvažavaju. Roba je osigurana od gubitka u dostavi. U slučajevima kada je Kupcu isporučen proizvod različit od onog kojeg je kupio, isti ima pravo na isporuku naručenog proizvoda, a ukoliko to nije moguće Kupac ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda, cijene dostave i naknadu troškova povrata proizvoda te je dužan vratiti krivo dostavljen proizvod. U slučaju da kupljeni proizvod Prodavač nije u mogućnosti isporučiti u navedenom roku, o tome će obavijestiti Kupca radi dogovora o novom roku isporuke. U ovom slučaju Kupac ima pravo i na raskid Ugovora. Prilikom obrade pošiljke Kupac dobiva obavijest na e-mail o statusu njegove pošiljke.

PLAĆANJE

Cijene na Internet trgovini www.biofan.ba uključuju PDV te vrijede isključivo za narudžbe putem interneta. Valuta je bosanskohercegovačka konvertibilna marka (KM). Cijena svakog proizvoda određena je za svaki proizvod pojedinačno. Proces upisivanja cijene na stranicu visoko je kontrolisani proces ali unos cijena zahtjeva ljudski faktor te podrazumijeva mogućnost nastanka greške. Sve navedene cijene vrijede za kupovinu online, neovisno o eventualnoj cijeni za isti proizvod u trgovini. Prodavač je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti kao što je ovlašten bez prethodne obavijesti mijenjati cijene isključivo za Internet trgovinu. Također, Prodavač je ovlašten bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust, dnevne ili sedmične akcije, akcije za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode. Navedene pogodnosti mogu biti isključive za web kupovinu što će kupcu biti naznačeno prije same kupovine. Neovisno od prethodne tačke ovih Uslova, sva naručena roba biti će isporučena po cijenama koje su vrijedile pri izradi ponude. Naručenu robu moguće je platiti na dva načina (odabir se vrši u trećem koraku slanja narudžbe):

  • pouzećem - robu pakiramo i šaljem odmah po prijemu narudžbe. Robu plaćate dostavljaču u gotovini. (pojedine kurirske službe omogučavaju i plačanje karticom pri preuzimanju)
  • kreditnom karticom - nakon kreiranja narudžbe upisujete podatke o kartici. sistem omogućuje plaćanje sljedećim debitnim/kreditnim karticama: Visa, Mastercard i Maestro; jednokratno. Nakon uspješno obavljene autorizacije, korisnik putem elektronske pošte (e-maila) prima potvrdu o tome je li autorizacija prošla uspješno ili neuspješno. Naplata je 100% sigurna.

SIGURNA KUPOVINA

Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana upotrebom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi spriječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa. Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računara i Monri servisa, te obratno. Monri servis i finansijske ustanove razmjenjuju podatke upotrebom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautorizovanog pristupa. Monri Payment Gateway je certificiran prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i MasterCard pravilima. Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.

REKLAMACIJE I POVRAT

Savjetujemo da prije potpisivanja dostavnog lista ne preuzimate paket, već ga u prisustvu dostavljača otvorite i provjerite vanjski izgled naručene robe u paketu, a pogotovo ukoliko paket pokazuje vidna oštećenja. Kupac ima pravo na reklamaciju/povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • roba nije isporučena prema narudžbi
  • isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

U slučaju neusklađenosti u gore navedenim slučajevima Kupac je dužan uputiti opravdanu reklamaciju telefonski, putem e-maila ili pismeno. Ako ustanovite prilikom prve upotrebe da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili da niste njime zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake. Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom, opisom reklamacije i slikom proizvoda e-mailom na info@biofan.ba. Poslat ćemo Vam potvrdu prijema reklamacije te na osnovu vašeg opisa informaciju može li se proizvod zamijeniti za novi, može li se za proizvod dobiti povrat novca ili je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis ako se radi o tehničkom uređaju. U slučajevima kada se proizvod može zamijeniti za novi i kada se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja preuzima reklamirani proizvod i vraća ga na naše skladište. Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će obrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 032/733-362 ili e-mailom na info@biofan.ba. Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

U slučaju vraćanja robe i povrata sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od kartica, FAN-Commerce d.o.o. je u obavezi obaviti povrat sredstava na račun korisnika kartice.

JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA O KUPOPRODAJI

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, kupac je u mogućnosti raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija odnosno sklopljen na daljinu u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed, a otkazati narudžbu možete i prije nego što je poslana na dostavnu adresu. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili e-mailom, u kojem ćete navesti broj računa, datum računa, svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu e-maila. Ako jednostrano raskinete ovaj ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, ali tek nakon što nam roba bude vraćena. Robu vratite ili je predajte nama bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Troškove povrata robe morate snositi sami. Povrat novca izvršavamo načinom na koji je uplata izvršena. Uslov raskida navedenog ugovora je da kupljena roba nije korištena – ukoliko je do korištenja (umanjenja vrijednosti) došlo, prodavač će po prijemu vraćene robe u skladištu izvršiti procjenu stanja robe prema vidljivim znakovima upotrebe i skladno tome odrediti koji će postotak povrata novca kupcu biti isplaćen. Vraćeni proizvod mora biti u originalnom pakovanju i sa deklaracijom, te pripadajućim sadržajem i računom, uputama za korištenje i garantnim listom ako je u pitanju tehnički uređaj. Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Kupac snosi trošak povrata robe. Kupac se moli da prije raskida Ugovora nazove na broj telefona 032/733-362 ili se javi na info@biofan.ba kako bi mu bio objašnjen postupak vraćanja robe.

PRIGOVORI KUPCA

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Prodavač vam omogućuje da svoje pisane prigovore vezane uz Internet kupovinu šaljete na email info@biofan.ba, poštom ili telefonom na 032/733-362. Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, u prigovoru navedite broj narudžbe, broj računa ili svoje ime i prezime. Na sve primjedbe i prigovore Prodavač će odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana od dana primljenog prigovora. Za sve informacije, pohvale, primjedbe, reklamacije kao i svake druge obavijesti Kupci se mogu obratiti na adresu: FAN-Commerce d.o.o., Branilaca Bosne 49, 71300 Visoko info@biofan.ba 032/733-362

PODACI I INFORMACIJE O PROIZVODIMA

Fotografije proizvoda su ilustrativnog karaktera te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati naručenim proizvodima. Ukoliko se naručen proizvod razlikuje od onoga prikazanog na fotografiji ne radi se o nedostatku proizvoda već o izmjeni u ambalaži. Cijene, sastojci, nutritivne vrijednosti te ostali podaci o proizvodu se redovno ažuriraju na samom pakovanju. Iako činimo sve kako bi osigurali da ove informacije budu na vrijeme ažurirane i online, ne možemo garantirati da je prikazane fotografija uvijek aktualizirana. Ukoliko tom slučaju obavijestiti ćemo Kupca koji je podnio narudžbu nakon čega Kupac ima pravo ostati kod svoje narudžbe ili je izmijeniti. Ukoliko slučajno primijetite neku neusklađenost slobodno nas o tome obavijestite. Prodavač zadržava pravo na objavljivanje sadržaja na engleskom jeziku u slučajevima kada:

  • se radi o nazivu proizvoda, dijelova istih ili funkcija na engleskom jeziku
  • se radi o izrazima na engleskom jeziku koji su općeprihvaćeni u bosanskom, hrvatskom, srpskom jeziku odnosno da se radi o zajedničkoj terminologiji
  • postoji rizik da se značajne informacije ne mogu dovoljno precizno prevesti na bosanski, hrvatski, srpski jezik, a da se ne izgubi njihovo značenje i smisao
VisaMaestroMonri Secure
VISAAmerican Express